جایگاه و ارزش محتوا به قدری در سئو ارزشمند است که بیل گیتس اهمیت آن را با عبارت content Is King بیان می کند. محتوای شما ابزار شما برای شرکت در بین رقبایتان است. هرچه در نوشتن متن تان خلاق تر باشید در این رقابت شانس بیشتری دارید.

همیشه سعی کنید در یک بازه زمانی مشخص سایتتان را بروز نگه دارید، همچنین لینک سازی داخلی نیز تاثیر مثبتی بر جایگاه شما خواهد داشت.

محتوای با ارزش چگونه محتوایی است؟

صرفنظر از ارزش معنایی متن نوشته شده، محتوای شما باید پیرو قواعد و اصول نوشتاری باشد. در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. متن شما باید دارای یک هدر مناسب با موضوع باشد و نوشتن چند خط طولانی بدون استفاده از هدر برای کاربران خسته کننده است. 

نتیجه کپی کردن محتوا بر سئو

یک محتوای کپی شده هیچ ارزشی ندارد. محتوای شما باید چکیده ای از مطالب رقبای شما باشد. این مورد را دست کم نگیرید، تقلید کردن از دیگران کار ساده ای است، شما باید خودتان یک مطلب جدید با همان موضوع بسازید، هرچه خلاق تر باشید جایگاه بهتری هم خواهید داشت. از نظر گوگل نیز متنی ارزشمند است که به سایت های معتبر بک لینک شده باشد و در آن از عکس و نمودار برای تفهیم موضوع استفاده شود. با کپی کردن محتوا هم آبروی سایت خود را در مقابل کاربران از دست می دهید و هم در مقابل گوگل!

بهینه سازی نگارش محتوا

برای بهبود ارزش محتوا در سئو می توانید نکات زیر را بررسی کنید:
  •  در تگ H1 , H2 , H3 از کلمه کلیدی استفاده کنید. تگ H1 مانند Title دوم شما می باشد و اهمیت بیشتری دارد.
  •  هرچه طول متن نوشته شده بیشتر باشد از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود؛ البته به شرطی که استاندارد های گوگل در نگارش آن رعایت شود.
  •  اضافه کردن عکس مرتبط با مطلب نیز می تواند مفید باشد، کلمه کلیدی شما باید در انکر تکست حضور داشته باشد.

 منبع : ارزش محتوا در سئو