آموزش سئو سایت و بهینه سازی قالب و محتوای سایت |‌آموزش کسب رتبه در صفحه اول گوگل

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

سئو کلاه سفید چیست؟

بر خلاف تکنیک های سئو کلاه سیاه، مزیت سئو کلاه سفید دائمی بودن نتایج آن است. بسیاری از متخصصان سئو کسب رتبه در صفحه اول گوگل را تضمین نمیکنند، در صورتی که با استفاده از روش های سئو سفید دیگر جایی برای شک و تردید باقی نخواهد ماند. یک شرکت سئوی معتبر، نسبت به خدمات خود متعهد است. باتوجه به اینکه هدف گوگل از بروزرسانی الگوریتم های رتبه بندی، ارائه خدمات هرچه بهتر و بهبود تجربه کاربران می باشد میتوان با آسودگی خاطر شاهد نتایج مثبت و رشد تدریجی سایت بود. بنابراین تغییرات الگوریتم های گوگل به هیچ وجه در نتایج یک سئو کار حرفه ای اختلال ایجاد نخواهد کرد.

سئو کلاه سفید

لینک سازی در سئو کلاه سفید

لینک سازی طبیعی باید، پاسخ نیاز کاربر را فراهم کند. لینک شما باید با موضوع متن همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر قسمتی از متن خلاصه و کوتاه بیان شده است، به یک مقاله کامل درباره آن موضوع لینک شود تا در صورت نیاز، کاربر بتواند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کند.

محتوا

محتوای مفید و شاخص برای کاربر، به گونه ای نوشته شود که توسط بات های گوگل به راحتی شناسایی شود. به عنوان مثال در تولید محتوا، از نگاه کاربر این موضوع را بررسی کنیم که هدف از مطالعه این محتوا چه می تواند باشد؟ تلاش وبمستر ها باید در جهت تولید یک متن مفید و جذاب باشد.

در نهایت باید بگوییم که سئو کلاه سفید یک روند زمان بر و مطمئن برای افزایش ترافیک و کسب رتبه سایت می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد علی

سئو و بهینه سازی سایت

الگوریتم های گوگل

یک متخصص ارائه خدمات سئو سایت همیشه از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل مطلع است. اگر سایت شما با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه سئو، در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، گوگل به سادگی با بررسی واکنش کاربران سایت شما را ارزیابی می کند و متوجه تخلف شما خواهد شد. بنابراین بهینه سازی و سئو سایت نیازمند رضایت کاربر و گوگل می باشد که این دو کاملا با هم در ارتباط هستند.

هاست چه تاثیری بر سئو دارد؟

عوامل زیادی از جمله قدرت پردازنده سیستم هاست، حافظه ذخیره سازی، موقعیت جغرافیایی هاست، مدت زمان آپ تایم و … بر سئو تاثیرگذار هستند.

نوع هاست بر اساس سیستم مدیریت محتوای سایت (CMS) انتخاب می شود. به عنوان مثال برای CMS های جوملا و وردپرس که با زبان php نوشته شده اند، بهتر است از هاست های لینوکس استفاده شود.

انتخاب نام دامنه

موارد زیادی برای انتخاب دامنه وجود دارند که خزنده های گوگل به آن اهمیت می دهند. از جمله پسوند دامنه، زبان نوشتاری آدرس، نحوه نگارش و …

لینک سازی:

لینک سازی داخلی، ساختار تار عنکبوتی درون سایت ایجاد می کند که کار خزنده ها را آسان کرده و تاثیر زیادی در بهبود سئو سایت دارد. رپورتاژ و لینک های خارجی نیز در سئو سایت موثر هستند.

برگرفته از: آموزش سئو سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد علی

مراحل سئو سایت

سئو در زبان انگلیسی مخفف کلمات Search Engine Optimazition به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد.  اکثر کاربران در نتایج جستجوی خود فراتر از صفحه اول نمیروند. الگوریتم های گوگل معیار های زیادی برای رتبه بندی سایت دارد که برای کسب رتبه نیاز به دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داریم.

سئو چیست؟

سئو مجموعه فرایند هایی است که در تولید مطالب، طراحی سایت، طراحی قالب و هر فعالیتی که مربوط به سایت باشد، انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در صفحه نتایج کسب کرده و ترافیک سایت را افزایش دهیم.

سئو چگونه انجام می شود؟

 در فرایند سئو سایت باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم:

1- بهینه سازی قالب: طبق آمار سایت moz، سرعت لود صفحات باید کمتر از 3 ثانیه باشد.سئو قالب سایت با کم حجم کردن فایل های JavaScript و CSS انجام می شود.

2- سرور سایت: سرور سایت باید حداکثر 99% اوقات یک ماه را در دسترس باشد. بنابراین این موضوع که سایت از چه سروری استفاده می کند و وضعیت قطع و وصلی سرور، بر سئو سایت تاثیر زیادی دارد.

3- تعیین هدف: پس از بررسی موارد بالا، اولین مرحله در شروع فرایند سئو سایت، هدف گذاری و تعیین زمان معین برای نتیجه گیری از کلمات کلیدی می باشد. در مرحله هدف گذاری، استراتژی و برنامه مورد نیاز سایت برای کسب جایگاه در صفحه اول گوگل، بر اساس وضعیت فعلی سایت مشخص می شود.

4- بازاریابی محتوا: پس از تعیین برنامه کلی سایت و هدف گذاری،تولید محتوای مناسب، تعهد شما در کسب و کارتان را به مشتری اعلام می کند.

5- لینک بیلدینگ: آخرین مرحله از فرایند سئو سایت، لینک بیلدینگ و معرفی سایت به فضای مجازی می باشد. لینک بیلدینگ می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد. لینک سازی پس از تولید محتوای مناسب، بر سئو تاثیر دارد.

منبع: خدمات سئو سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد علی